Ptt kargo rezaleti!

LostFearLess

Administrator
Yönetici
Blogger
YardımSever
Yama çevirmeni
Yayıncı
Enpara.com tarafından 6179***** barkod numaralı kart siparişim, PTT Kargo aracılığıyla gönderildi. Cumartesi günü kartın dağıtıma çıkarıldığı ve gün içinde teslim edileceği bilgisi SMS ve e-posta yoluyla tarafıma iletildi. Ancak, kısa bir süre sonra kartın teslim edilemediği ve tekrar ziyaret edileceği bilgisi geldi. PTT Kargo’nun internet sitesine baktığımda "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" şeklinde bir bilgi bulunmaktaydı. Ancak o gün ve o saatler arasında evdeydim ve herhangi bir haber kağıdı bırakılmadı; bu durumu güvenlik kamerası kayıtları da doğrulamaktadır.

Yaşanan bu durum üzerine müşteri hizmetlerinizi aradım ve beni şikayet birimine yönlendirdiler. Şikayet birimine durumu anlattığımda, bana "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" bilgisinin, teslimatı kolaylaştırmak amacıyla otomatik olarak girildiğini ve cumartesi günü dağıtımın 13:00'de sona erdiği için kartın pazartesi günü öncelikli olarak teslim edileceğini söylediler. Ayrıca, e-posta ile iletilen şikayetimin işleme alındığını belirttiler. Ancak, şikayet için e-posta ile başvuru yapmam gerektiğini öğrendim.

Pazartesi günü kartım yine teslim edilmedi ve internet sitesinde tekrar "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" yazıyordu. Salı günü de aynı şekilde kartım teslim edilmedi ve yine aynı bilgi mevcuttu. Bu durumu çözmek amacıyla tekrar PTT Kargo’yu aradım ve bu kez e-posta ile başvuru yapmam gerektiği söylendi. İlk şikayetimin işleme alınmadığını öğrendim ve bana şube numarası verildi. Ancak, şube telefonlarını açmamaktadır. Şikayet birimi ise güncelleme olduğu gerekçesiyle herhangi bir işlem yapamamaktadır.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240806_140712_Messages.jpg
    Screenshot_20240806_140712_Messages.jpg
    772.8 KB · Görüntüleme: 40
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Geri
Üst