Ptt kargo rezaleti!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rizwfk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi 1,596

rizwfk

Administrator
Yönetici
YardımSever
Yama çevirmeni
Yayıncı
Katılım
17 Mar 2023
Mesajlar
1,132
Enpara.com tarafından 6179***** barkod numaralı kart siparişim, PTT Kargo aracılığıyla gönderildi. Cumartesi günü kartın dağıtıma çıkarıldığı ve gün içinde teslim edileceği bilgisi SMS ve e-posta yoluyla tarafıma iletildi. Ancak, kısa bir süre sonra kartın teslim edilemediği ve tekrar ziyaret edileceği bilgisi geldi. PTT Kargo’nun internet sitesine baktığımda "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" şeklinde bir bilgi bulunmaktaydı. Ancak o gün ve o saatler arasında evdeydim ve herhangi bir haber kağıdı bırakılmadı; bu durumu güvenlik kamerası kayıtları da doğrulamaktadır.

Yaşanan bu durum üzerine müşteri hizmetlerinizi aradım ve beni şikayet birimine yönlendirdiler. Şikayet birimine durumu anlattığımda, bana "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" bilgisinin, teslimatı kolaylaştırmak amacıyla otomatik olarak girildiğini ve cumartesi günü dağıtımın 13:00'de sona erdiği için kartın pazartesi günü öncelikli olarak teslim edileceğini söylediler. Ayrıca, e-posta ile iletilen şikayetimin işleme alındığını belirttiler. Ancak, şikayet için e-posta ile başvuru yapmam gerektiğini öğrendim.

Pazartesi günü kartım yine teslim edilmedi ve internet sitesinde tekrar "Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" yazıyordu. Salı günü de aynı şekilde kartım teslim edilmedi ve yine aynı bilgi mevcuttu. Bu durumu çözmek amacıyla tekrar PTT Kargo’yu aradım ve bu kez e-posta ile başvuru yapmam gerektiği söylendi. İlk şikayetimin işleme alınmadığını öğrendim ve bana şube numarası verildi. Ancak, şube telefonlarını açmamaktadır. Şikayet birimi ise güncelleme olduğu gerekçesiyle herhangi bir işlem yapamamaktadır.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240806_140712_Messages.jpg
    Screenshot_20240806_140712_Messages.jpg
    772.8 KB · Görüntüleme: 48
Павел Ударцев https://brif.team/portfolio/art-travel

Маргарита Шалина https://brif.team/event-organization

Рассматривала несколько компаний, но остановилась на Гардиум, так как больше понравился их вдумчивый подход к делу https://brif.team/portfolio/poster-s
Помогли принять правильное решение по выбору классов МКТУ и способу регистрации https://brif.team/portfolio/green-eaze
Выбрала ускоренную регистрацию, так как сроки поджимали и специалисты Гардиум все сделали в срок и с минимальным участием с моей стороны https://brif.team/seo-promotion
Хочу выразить благодарность всем специалистам компании, которые работали над нашим знаком и особенно патентному поверенному Елене Купцовой за профессионализм и отзывчивость https://brif.team/brand-character

Кристине большое спасибо за ответственный подход https://brif.team/portfolio/land-psychol2
Изыскивает любые возможности, которые есть, чтобы добиться поставленных целей https://brif.team/oshibki-pri-zapuske-stm-bez-brend-strategii
Казалось бы, в проигрышной ситуциации смогла в 5 раз снизить сумму компенсации https://brif.team/trademark-registration

Не пожалели что обратились https://brif.team/portfolio-digital
Леониду Т https://brif.team/business-documentation
отдельное спасибо https://brif.team/brandbook
Все качественно, быстро, профессионально https://brif.team/portfolio/kudrya-vaya
Не самый простой кейс, но сдюжили!
Надо понимать, это не они регистрируют, а ФИПС https://brif.team/portfolio-brending
Свою работу Гардиум делает быстро и качественно https://brif.team/portfolio/baltic-global
Нам понравилось https://brif.team/blog
рекомендуем https://brif.team/infographics
 

Son mesajlar

Geri
Üst